Women wearing thongs at work

Discussion in 'Round Table Discussion' started by buckwheat, Jun 10, 2005.

  1. buckwheat

    buckwheat Active Member

    This lady that sits in the same office with me, bent over to pick up her phone and she had on a black thong. Everyone in the area saw it. I personally don't have problem with women wearing thongs, but sometimes you have to be discrete in how you dress and wear a thong. This lady had on low-cut jeans and you can see the thong when she bends over. Lady's of the SWACPAGE, do you try to cover up your thong or do you wear revealing clothing to let people know what you have on? This question really applies to a work setting but you can talk about what you wear outside of work also.
     
  2. Jag-BR

    Jag-BR Go Jags!!!!!!

    :lmao:
     

  3. Vinita

    Vinita Let's Go Lions, GO!

    No one sees my underwear when I'm in public.
     
  4. Jag-BR

    Jag-BR Go Jags!!!!!!

    Because you care about yourself some women go anywhere in public with shorts up they butt
     
  5. pbla

    pbla Focus

    Did she have a tattoo above it?
     
  6. Jag-BR

    Jag-BR Go Jags!!!!!!

    :lmao:
     
  7. C.O.G.

    C.O.G. Go PB!!

    I think it is sexy when I let my thong show.
     
  8. silentrage

    silentrage Delta Girl

    I don't show underwear in public and I don't care to see the underwear of others in public (especially young men who feel the need to wear their shorts halfway down their arse!!!!!)
     
  9. Vinita

    Vinita Let's Go Lions, GO!

    Lawd ... :rolleyes: :lol:
     
  10. cat daddy

    cat daddy Active Member

    You would not want to see any of the women I work with in a thong. :smh:

    Now there is a call center up on the 8th floor. I have noticed that they have relaxed the dress code up there. Some of the young sista's I've seen over the last couple of weeks are dressing like they are going to a picnic or the club.
     
  11. C.O.G.

    C.O.G. Go PB!!

    If so that would be my wife.
     
  12. MSGSU

    MSGSU New Member

    Do you have the cell on today or did you leave it at the house??????????
     
  13. staggalee83

    staggalee83 War & Thunder

    Gotta agree with Cat Daddy.

    Don't think I could stomach seeing some of my co-workers in a thong. :(
     
  14. CEE DOG

    CEE DOG Well-Known Member

    It maybe me, but I love to see a sexy woman?s thong.
     
  15. Fortitude

    Fortitude Sybarite

    To answer the question...no.

    To expound: I've sat behind a lady w/a thong on recently and when she bent over, all I saw were stretch marks on her buttocks. :smh:
     
  16. CEE DOG

    CEE DOG Well-Known Member

    :vomit:
     
  17. pbla

    pbla Focus

    In the voice of Bill Cosby...Hey..Hey..Hey!
     
  18. pbla

    pbla Focus

    You got a lot wives then!
    :bowdown:
     
  19. JROCK

    JROCK Preeminent

    I "likes" eye candy during the course of a work day. :lol: (if it ain't eye candy JROCK ain't looking) :lol: Hell sometimes I have a "power lunch" :lol: just for purpose of eye candy. (The lack of thongs are not optional) :lol:
     
  20. Jag-BR

    Jag-BR Go Jags!!!!!!

    I know :nod:
     
  21. JROCK

    JROCK Preeminent

    :lmao:
     

Share This Page