Jobs for Smiley now that he is FAR'D!


J-State Tiger

Senate Candidate #7
Rodeo Clown

ronald-mcdonald-quits-in-prote.jpg


Ronald McDonald


Clowns.jpg

Clown Air Puppet Test Pilot

coach%2520bell.gif

5th Chair Bass Drummer - Human Jukebox

bellfare.jpg


Welfare Receipient
 

Makaho 2.0

++ Digital Assassin ++
ROFLMBAO@ JST!!!!

Bruh, you gotta let me get in on this...lol


.


I got a job offering for Smiley, he can take Lester's place as Willie Tyler's sidekick.



I heard that Willie Tyler lost lester in a freak accident with some termites, and needs a new dummy.




Host of Matchgame: Smiley, err I mean James Bell....what is your final answer?

Smiley: Answers? I aint never had no answers..just finger pointing and smirking and sniffing my finger after I been digging in my arse.






.
 

Tony

__________
Makaho 2.0 said:
I heard that Willie Tyler lost lester in a freak accident with some termites, and needs a new dummy.




Host of Matchgame: Smiley, err I mean James Bell....what is your final answer?

Smiley: Answers? I aint never had no answers..just finger pointing and smirking and sniffing my finger after I been digging in my arse.

.


:lmao: :lmao:
:lmao:
:lmao:
 

Fiyah

Administrator
Staff member
coach%2520bell.gif


He can put wheels on that drum and try out as the BDP (bass drum puller).
 

J-State Tiger

Senate Candidate #7
Mak I hear from the Papers that Karl Rove may have to step down from his White House Job. Maybe Bell can fill in with that role. He knos more politics than 99% of the voters...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bellpoliandynamite.jpg
 

Fortitude

Sybarite
:lol: He's leaving (leaving,) on that midnight train to Texas (leaving on that midnight train to Texas...) Woot-woooooo!!!
 

J-State Tiger

Senate Candidate #7
TP is Over at Bells Helping him pack his itsh up, but he aint talking no more. Its kinda like when BIG said, Problems with my Wife, dont discuss 'em.
 

Makaho 2.0

++ Digital Assassin ++
Dog pile on the Smiley!! Dog pile on the Smiley!!!
.
.
.
.
.
.
Man, I love kicking someone when they are down!

Here's a throwback for Smiley...


dumbell6ld.jpg







dumbanddumberer018yv.jpg



:D
 
Top